تحقيق دموكراسي و انتخابات

تحقيق دموكراسي و انتخابات
تحقيق دموكراسي و انتخابات

تحقيق-دموكراسي-و-انتخابات

دانلود تحقيق در مورد دموكراسي و انتخابات،
در قالب doc و در 60 صفحه، قابل ویرایش.



بخشی از ابتدای تحقیق:
تبليغات ميلياردي يا تبليغات مردمي كدام مؤثرتر است؟
با نزديك شدن به زمان برگزاري انتخابات، برخي نامزدها خود را به آب و آتش مي زنند و مي كوشند تا با تبليغات ميلياردي، كه هيچ سنخيتي با جامعه اسلا‌مي ندارد، خود را در قلب هاي مردم نجيب ايران جاي دهند، غافل از اين كه افراد جامعه به اين تبليغات وهن آميز اعتنايي نمي كنند و آن را نوعي توهين به شعور خود مي دانند.
به طور كلي هزينه هاي تبليغاتي به دو دسته تقسيم مي شود: الف) هزينه هاي آشكار كه در قالب عكس و پوستر و تراكت، در و ديوار شهرها را پر كرده و مردم را به شدت آزرده است. ب) هزينه هاي پنهان كه از ماه ها پيش آغاز شده و ابعاد بسيار تكان دهنده اي دارد، هر چند به چشم نمي آيد و انتقاد افكار عمومي را موجب نمي شود. به نظر مي رسد برخي آقايان مدعي مردم دوستي سوراخ دعا را گم كرده اند و به جاي توضيح درباره برنامه ها و سوابق خود، مي كوشند تا با ظاهر سازي و پخش عكس هاي دلربا و ترحم آميز، اذهان كنجكاو مردم را از بررسي عملكرد هاي پرسش برانگيز خود منحرف كنند...
دانلود فایل


لینک دانلود

✔ نمایش جزئیات بیشتر و دریافت فایل